vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Raakt
Raakt het je niet?
Gepest worden.
Dit is het ergste wat je kan overkomen
Reacties op ‘Raakt’
-
gepest worden is inderdaad helemaal niet leuk! goed geschreven ;) liefs,Rianne
Verwijderde gebruiker - 28-09-2012 om 17:58
-
Dank u ik heb dit gedicht gemaakt tijdens een project over pesten
Valab - 30-09-2012 om 18:58
