vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Je bent de enige
Je bent de enige
bij wie ik wil zijn
vandaag , morgen
lachen zonder pijn.
Je bent de enige
die me liet zien
hoe mooi 't leven is
wat liefde is, bovendien
Je bent de enige
waar ik voor vecht
wie ik bij me wil
ik weet , t was echt.
Reacties op ‘Je bent de enige’
-
Mooi gemaakt Noes, 5 sterren. Over wie gaat dit? Als ik mag weten.. Liefs
♥DJolien♥ - 19-09-2012 om 13:47
-
pfff weer heel erg mooi! <3 liefs xRianne
Verwijderde gebruiker - 19-09-2012 om 16:11
-
Prachtig onder woorden gebracht, geef nooit op, en vecht voor je geluk. Liefs, Anouk.
Linda - 19-09-2012 om 18:34
-
over mij en nu ineens weet ze nietmeer of t echt was noes dan had k nooit met je genomen
gekke ikke - 22-09-2012 om 11:02
