vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Mmis iemand
mis iemand waar ik van hou
die ik altijd vertrouw
waarmee ik kan praten
en me zeker niet zal verlaten
me nemen zoals ik ben
zo zijn er niet veel die ik ken
had ik maar iemand om me heen
voel me vaak zo alleen
dan zit ik vaak in gedachten
waarom ik op jou moet wachten
het doet me verdriet en pijn
om zo alleen te zijn
waar blijf jij? waarop ik wacht
als jij er zou zijn kreeg ik weer kracht
om weer normaal te kunnen leven
en je heel veel liefde te kunnen geven!!!
Ingezonden door
angela
Geplaatst op
14-09-2012
Over dit gedicht
wacht kracht moed iemand
Geef uw waardering
Op basis van 6 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
LevenReacties op ‘Mmis iemand’
-
mooi weer...denk voor velen herkenbaar...grtjess liefs
...Anony... - 15-09-2012 om 20:57
-
Mooi...herkenbaar....Liefs
Blue rose @}---- Vicky - 15-09-2012 om 22:22
