vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Wandelen met de hond
Wandelen met de hond
Lekker wandelen met de hond
Dat is heerlijk maar ook zo gezond
Je hoort en zie alles om je heen
Dan ben je even niet alleen
Soms hier en daar een praatje
Dan gaat de hond zitten is het geen plaatje?
Echt zo mooi omdat te zien
Heb zelf geen hond later misschien?
Hij beschermd me heel goed
Dat geef me weer moed
Hij is zo lief en trouw
Een dier waar ik altijd van hou
En hij word goed verzorgd
Ben om hem weleens bezorgd
Je krijg zoveel liefde van dat lieve dier
Samen hebben we zoveel plezier!!!
Ingezonden door
angela
Geplaatst op
09-09-2012
Over dit gedicht
hond buiten vrolijk
Geef uw waardering
Op basis van 16 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
WandelenReacties op ‘Wandelen met de hond’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
