vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Je bent straks bij Mij
Je bent straks bij Mij
Voor mij is de Heere Jezus nummer één
Zonder Hem kan ik nergens heen
De duivel en mijn eigen ik stonden eerst op de eerste plek
Maar Hij heeft er voor gezorgd dat 'ik' vertrek
De duivel zal nooit weg zijn tot het einde daar zal zijn
Maar Jezus helpt mij door die vragen van pijn
De duivel wist het altijd beter
Maar ben er nu achter...hij wist het al die tijd voor geen meter
Het was de Heere die mij uit het diepe heeft gehaald
Toen Hij kwam voelde ik me zondig en had gefaald
Maar Hij legde Zijn hand op mij arm en zei:
Na al dat strijden in de wereld ben je na je sterven veilig bij mij
Reacties op ‘Je bent straks bij Mij’
-
echt mooi geschreven...! liefsx
Verwijderde gebruiker - 09-09-2012 om 19:01
-
Dank je wel Rianne! Kus Alysha
Alysha - 09-09-2012 om 20:42
-
Zeker mooi! Liefss
Myself - 11-09-2012 om 13:20
-
Dank je wel Myself! Kus Alysha
Alysha - 11-09-2012 om 21:16
