1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

vorige gedicht

Zij is

ze is weer blij
als een vrolijk kind
en haar lange haar
wappert door de wind

ze voelt zich vrij
ze voelt zich goed
ze voelt zich precies
zoals ze zich voelen moet

ze danst
en ze zingt
ze lacht
en ze springt

ze is gelukkig
en heel blij
ze geniet weer
want ze is eindelijk vrij

vrij van verdriet
en vrij van zorgen
ze heeft eindelijk weer
een doel elke morgen

ze plukt de dag weer
en doet weer stralen
ze heeft weer een reden
om het beste uit haar zelf te halen

en het enige wat ik
hier nog aan toevoegen kunnen zou
ben heel
heel erg trots op jou
..toi toi..

vorige gedicht
Toevoegen aan favorieten

Ingezonden door

Geplaatst op

Over dit gedicht

....niks...zomaar...ooit eens geschreven voor iemand...nooit geplaatst

Geef uw waardering

Op basis van 41 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.

Tags

Blij Trots Vriendschap

Reacties op ‘Zij is’

  • Ah wat een supergedicht...zo mooi...word je blij en vrolijk van! Liefsss

    Boogschutter-67 - 07-09-2012 om 13:15

  • boogje...dank je wel voor je lieve reactie...heeft het gedicht toch nog iemand vrolijk en blij kunnen maken....liefss

    ...Anony... - 07-09-2012 om 14:05

  • Mooi geschreven, glimlachend gelezen! Goed verwoord. Liefs, Anouk.

    Linda - 07-09-2012 om 15:36

  • Geweldig gedicht, heel vrolijk en vol liefde geschreven, toppie !! Ben trots op je haha. Liefss

    Noes - 07-09-2012 om 17:01

  • Dank je noessie....ben ook trots op jou..haha...liefss

    ...Anony... - 07-09-2012 om 17:15

  • Anouk...ook jij weer bedankt voor je reactie....liefs

    ...Anony... - 07-09-2012 om 17:17

  • pff echt mooi! liefsx

    Verwijderde gebruiker - 08-09-2012 om 17:39

  • heel mooi gedicht net wat ik even nodig had als je in een dipje zit

    angela - 09-09-2012 om 10:10

  • Wauw super mooi, hier word ook ik vrolijk van!! :) Liefss

    Myself - 10-09-2012 om 11:23

  • dank jullie allemaal.....liefsss

    ...Anony... - 10-09-2012 om 12:09

  • gaaf man! Respect!! groetjes, Simon-Sleepzz

    sleepzz - 17-09-2012 om 10:30

  • dank je Simon-Sleepzz.....grtjess

    ...Anony... - 17-09-2012 om 12:03

  • WAUW!! echt een super mooi gedicht! zo'n leuk en vrolijk gedicht maakt mijn dag! die gaat naar mijn favo's!! xx

    Rozi - 09-11-2012 om 07:25

  • dank je wel Rozi....liefs

    ...Anony... - 09-11-2012 om 13:18

Reageren

We gebruiken uw gegevens alleen om te reageren op uw bericht. Meer info leest u in onze Privacy & Cookie Policy.

Wilt u direct kunnen reageren zonder elke keer naam en e-mailadres in te voeren? Meld u hier aan voor een account!