Als een ster zo onbereikbaar
Als een ster zo onbereikbaar
Ik zie een ster aan de hemel staan
Heel ver bij mij vandaan
Onaantastbaar
Onbereikbaar
Net als jij
Jij bent niet bij mij
Nee hier ben je niet en daar zal je ook nooit meer zijn
Het enige wat ik van jou nog heb is de pijn
Het gemis in mijn hart
En de smart
Jou niet meer bij me hebben doet pijn
Nooit meer het gevoel van veilig kunnen zijn
Dat je nooit meer bij me bent
Jouw handen om me heen was ik zo gewend
Niet wetend dat het zo voorbij zou kunnen gaan
En dat ik er alleen voor zou staan
Ik kan niet meer naar je toe in nood
Want jij, jij hebt het verloren van de dood
Ingezonden door
Alysha
Geplaatst op
01-09-2012
Geef uw waardering
Op basis van 4 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Overlijden VerdrietReacties op ‘Als een ster zo onbereikbaar’
-
wauw.. egt een super mooi maar ook zielig gedicht.. sterkte! xx (gaat naar me favo's)
Rozi - 02-09-2012 om 21:46
-
Dank je wel<3 x
Alysha - 03-09-2012 om 19:21
