Het liep vast
Het liep vast
Kapot op de rotsen
En niet alleen
Omdat onze meningen botsen
We vochten met
Maar niet voor elkaar
Na het zoveelste gevecht
Is het nu klaar.
Al steeg ik in de wolken
Was ik gelukkig met jou
Het werkt niet op deze manier
Hoeveel ik ook van je houden zou.
Al overwint liefde alles
Is het nu toch voorbij
Ik vind het prima
Misschien is dit wel beter voor mij.
Reacties op ‘Het liep vast’
-
echt mooi... liefsx
Verwijderde gebruiker - 30-08-2012 om 14:53
-
heel erg mooi noes....kan niet verder zeggen dan dat ik je al gezegt heb.toi toi....liefss
...Anony... - 30-08-2012 om 14:57
-
Super mooi gedicht...zegt veel! Liefss
Boogschutter-67 - 30-08-2012 om 16:29
-
Wauw heel mooi!! Liefss
Myself - 30-08-2012 om 17:59
-
Mooi verwoord hoor. Ja en als je er dan echt een punt achter hebt gezet gooi hem dan ook uit je systeem en focus je op andere leuke mannen. En het is logisch dat je nu heel verdrietig bent maar misschien is het wel een enorme goede zet van je geweest en wie weet wat er nu op je pad gaat komen. Ik vind het in ieder geval dapper van je! Lieve groet van "Pien"
Verwijderde gebruiker - 30-08-2012 om 18:39
-
Waarschijnlijk een moeilijke beslissing....maar soms werkt liefde niet alleen....Liefs Vicky
Blue rose @}---- Vicky - 30-08-2012 om 19:13
-
Erg mooi geschreven en ik sluit me helemaal bij vicky aan. Caroline
Verwijderde gebruiker - 30-08-2012 om 19:51
-
Mooi geschreven, echt goed gedicht. Sterkte verder, Liefs Anouk.
Linda - 14-09-2012 om 16:27
-
kan niet anders zeggen dat ik het met mijn voorgangers eens ben sterkte ben er voor je ga snel de rest lezen als ik weer wat meer puf heb liefs brigitte
Verwijderde gebruiker - 21-10-2012 om 14:22
