Lisa
zoveel tranen
en zoveel verdriet
dat verdien jij
echt helemaal niet
dus lieve meid
veeg weg die traan
jij zult weer komen
in de juiste levensbaan
de juiste levensbaan
die jij nu gaat volgen
het zal jou alles brengen
niet meteen of direct morgen
maar geluk en liefde
die zal je weer krijgen
maar voor nu
zorg eerst goed voor je eigen
volg die weg
die jou verstand en hart je doet geven
het verdriet en de pijn zal niet direct weggaan
maar geloof, het zal je op den duur geven een fijn leven
Ingezonden door
M.E.
Geplaatst op
29-08-2012
Over dit gedicht
ik heb dit opgedragen aan Lisa, ze is een enorm sterk meisje en ik bewonder haar en kijk naar haar op. ik hou van haar en zal er altijd voor haar zijn.
Geef uw waardering
Op basis van 12 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Levenslust VerdrietReacties op ‘Lisa’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
