vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Alles wordt slechter
Me benen dragen me lichaam,
en me handen geven me wat ik wil,
maar hoe kan ik blijven praten,
als niemands oor meer luisteren wilt?
me voeten zetten elke stap zorgvuldig,
elke stap sluit mooi aan,
we hebben handen om te geven,
maar we gebruiken ze om te slaan.
Me armen houden me in evenwicht,
je hebt mooie ogen om te kijken,
voeten om het rechte pad te volgen, maar iedereen blijft er vanaf wijken.
Hoe kan ik blijven vertellen,
terwijl de wereld het niet meer horen kan,
waarom wordt alles slechter,
was dit echt het plan?
Reacties op ‘Alles wordt slechter’
-
mooi geschreven... liefsx
Verwijderde gebruiker - 28-08-2012 om 17:06
