vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Waar is mijn gevoel?
Vastgelegd aan een ketting
Achter de tralies geschoven
Mijn gevoelens lijken
Zich langzaam uit te doven
Terwijl er onder de oppervlakte
Nog van alles gebeurd
Heeft mijn gevoel me verlaten
En in dit dal gesleurd
Nu moet ik zitten voor hoe lang
Dat is nog de vraag
Het liefst kreeg ik mijn gevoel terug
Tot nu toe is het vaag
Ingezonden door
Soe-zie
Geplaatst op
04-08-2012
Geef uw waardering
Op basis van 12 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Dal Gevoel Tralies VastgelegdReacties op ‘Waar is mijn gevoel? ’
-
Mooi gedichtje :)
Verwijderde gebruiker - 06-08-2012 om 18:02
-
heel erg mooi!!!
Verwijderde gebruiker - 08-08-2012 om 10:53
-
Mooi geschreven, goed verwoord ! Liefs, Anouk.
Linda - 15-08-2012 om 17:34
-
Wauw erg mooi dit gedicht! Groetjes chris
Laska119 - 05-11-2012 om 16:15
