Je liet me vallen
Ik gaf je alles mijn liefde tijd alles wat ik je kon geven ,maar je gaf me valse hoop.
Nu zit ik hier alleen te treuren en alsmaar te denken aan jou zo van , hoe heb je me dit kunne aan doen ,we konden zo iet moois krijgen.
Maar jij liet e stikken je liet me vallen in de donkere diepte waar ik nu ben .
Jij gaat verder met je leven maar ik zit hier alleen in de kou te beven.
Maar als dit is wat jou gelukkig maakt dan is het goed.
Als weet je nog niet hoeveel pijn me dit doet hoe erg je mijn hartje hebt geraakt.
Jij hebt je kansen verspilt ze komen ook niet meer terug, het doet me zo veel pijn wan tik voel me zo alleen zonder jou .
Ingezonden door
timo
Geplaatst op
23-07-2012
Geef uw waardering
Op basis van 2 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘Je liet me vallen’
-
aaahw lieve Timoo:( weet dat ik er altijd voor je ben en van je hou! je bent mijn beste vriend voor altijd xx
Suus - 23-07-2012 om 15:38
-
mooi geschreven! liefsx
Verwijderde gebruiker - 09-09-2012 om 19:08
