I love you sweetie
Eerst moest ik je niet, dat wist iedereen..
Even later was je een vriend..
Je werd mijn beste vriend..
En ik begon van je te houden..
Weet je nog de picknick bij mijn thuis?
Met Ellen en Maxime?
Vanaf die dag was je de enige jongen die nog betekenis voor mij had..
En dan van het ene moment op het andere, tussen een leswisseling, maakte je het kapot in 2 simpele minuten..
Ik was er kapot van, nooit had ik zoveel geweend..
Een paar dagen daarna ging ik met Max wandelen, hij vertelde me de waarheid..
En toen zag ik de echte jij, een jongen die echt van me hield..
Toen kwam de dag, onze dag..
En sinds die dag noem jij me jouw meisje..
Nu nog steeds, na twee maanden!
Ik hou van jou schat xx
Ingezonden door
Notesforyouuw
Geplaatst op
12-07-2012
Over dit gedicht
voor mijn schat <3<3 Lieverd na bijna 2 maanden samen wil ik dat je weet dat ik nogaltijd evenveel van je hou en dat ik je op dit moment heel fel mis! Ik ben bijna jarig dan gaan we iets doen, ik hou van u <3<3<3
Geef uw waardering
Op basis van 1 stemmen krijgt dit gedicht 2 van de 5 sterren.Tags
LiefReacties op ‘I love you sweetie’
-
Ja, kben ook iemand vergeten die zogezegd een heel goede vriendin van mij was maar de waarheid is dat ze helemaal niet is wie ik dacht dat ze was. Achja, het is beter zo :D. xxxYasmine!
Lovelywords - 11-08-2012 om 23:38
