vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Ik ben bang
Ik ben bang
De duisternis sluit me in
Ik ben bang
Zonder het licht van de maan
Ik ben bang
Mezelf te verliezen
Ik ben bang
Nu de wind begint te razen
Ik ben bang
Te ver weg te gaan
Ik ben bang
Als flitsen de hemel verlichten
Ik ben bang
Mijn weg nooit te kunnen bewandelen
Ik ben bang
Als donder al het andere geluid overmeestert
Ik ben bang
Het volgende doelwit te zijn
Maar toch blijf ik staan..
Want nog een dag zonder jou,
kan ik niet meer aan
Reacties op ‘Ik ben bang’
-
Mooi meisje, diepzinning geschreven, en de beschrijving is echt waar ;-) xx
♥DJolien♥ - 10-07-2012 om 07:54
