vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
De keer
Ik mis die gevoelens,die gevoelens tussen ons,onze intieme momenten wij tweetjes samen niemand die ons uit elkaar haalde. de tijd voor ons zelf dat zij de tijden , de tijden die ik mis .
Zonder jou om me heen voel ik een leegde die zo intens en zwart voelt dat ik gewoon met een gebroken hart de wereld in loop. Als ik naar de hemel kijk zie ik ons samen maar dan weet ik dat het over is, je bent nu bij hem je leven is nu beter met hem.
Ik wens je een fijn en gelukkig leven toe.
Reacties op ‘De keer’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
