Wat zou je doen
Wat zou je doen...
Als ik huilend aan je voordeur stond
En er net iets vreselijks gebeurt is.
Zou je me in de kou buiten laten staan,
En zonder enig schuldgevoel weer verdergaan?
Of zou je schrikken van mijn gezicht,
Me stevig vastpakken, me mee naar binnen nemen...
En naast me op je bed komen zitten en vragen wat er is.
Naar me luisteren tot ik uitgepraat ben,
Elke traan die over mijn wang loopt wegvegen,
En me troosten tot ik niet meer huil.
Of zou je me gewoon laten stikken in me eigen shit,
Omdat ik toch niemand voor je ben...
Omdat ik voor jou geen waarde heb...
Geen idee wat jij zou doen,
Maar voor mij is een ding zeker;
Ik zal er voor je zijn als je me nodig hebt,
Meer doen dan je ooit van me verwachtte.
En meer van je houden dan iemand ooit gedaan heeft.
Meer voor je over hebben dan iemand ooit had.
Maar ik weet ook zeker,
Dat jij dat nooit zult doen.
Reacties op ‘Wat zou je doen’
-
Wow,, P.R.A.C.H.T.I.G.
Verwijderde gebruiker - 08-11-2012 om 20:14
