Trillen
Vaak tril ik,
van top tot teen.
omdat ik moe ben,
of ik sta even niet op het goede been.
Tril ik van woede,
Dan heb je geluk.
Ik tril niet als ik een woede uitbarsting krijg,
want ik heb veel geduld.
Van verdriet,
tril ik en schok,
ik kan niks meer verzinnen,
ik ben in shock.
Ik dicht en ik schrijf,
als ik aan het trillen ben.
het brengt mij tot rust,
Tot ik het weer aan ken.
Trillen van moeheid,
omdat je te lang hebt gesport,
of je bent gewoon te moe,
dan ben je kapot.
Trillen omdat je spieren niet willen werken,
of omdat je ergens bang voor bent.
Haal diep adem,
en praat met iemand die je heel goed kent.
Trillen van pijn,
omdat je het niet gewend bent.
Trillen omdat je het gevoel,
soms maar al te goed kent.
Dichten en rijmen is wat ik doe,
ik wil stoppen met trillen want ik ben zo moe.
dit is de laatste zin, voor dat ik stop met wat ik doe
Ingezonden door
Angel-on-your-side
Geplaatst op
22-06-2012
Geef uw waardering
Op basis van 3 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Trillen UitbarstingReacties op ‘Trillen’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
