vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Niemand ontmoeten (geen een)
Had ik maar niemand ontmoet
dan had ik ook niemand kunnen mogen
er was dan niks niet goed
was ik nooit bedrogen
had veel liever alleen geweest
was er ook geen pijn door middel van anderen
dan was ik zelf mijn eigen heilige geest
kon ik alles veranderen
nu heb ik alles om me heen
wat ik lief heb en wil behouden
maar soms gaat het dwars door me heen
de pijn is dan ondragelijk
zoals geen een
Reacties op ‘Niemand ontmoeten (geen een)’
-
wooww heel mooi!! xx
Verwijderde gebruiker - 22-06-2012 om 20:05
-
Mooi.. xxYasmine
Lovelywords - 30-06-2012 om 17:08
