vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Een meisje
Een klein en bang meisje
Staat verlaten op het schoolplein
Broodtrommeltje in haar hand
Haar moeder kon weer niet op tijd zijn
Er rolt een traan over haar wang
Iedereen is al opgehaald en weggegaan
Het schoolplein is al lang leeg
Ziet nou niemand haar zo alleen staan?
Reacties op ‘Een meisje’
-
verdrietig voor dat meisje......mooi geschreven...5sterren...liefs
...Anony... - 21-06-2012 om 22:13
-
Indd heel mooi geschreven, echt sneu voor dat meisje! Ik had je nog een mail gestuurd. Hopelijk is ie aangekomen.. Liefs Ikke
Verwijderde gebruiker - 22-06-2012 om 16:42
-
Erg zeg,dat het meisje steeds weer lijkt vergeten te worden.... Liefs ikke
Verwijderde gebruiker - 27-06-2012 om 13:45
-
Oh wat zielig vr dat meisje!! Mr mooi gemaakt man.. xxYasmine
Lovelywords - 30-06-2012 om 17:07
-
super zielig! maar wel lief gedichtje :)
Miranda - 21-09-2012 om 22:10
