vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Je huilt om mij
ik haat het als je huilt
je huilt om mij
je wilt dat ik spreek
maar spreken doet pijn
ik haat het als je huilt
en ik de woorden niet vind
om te zeggen dat ik van je houdt
dat er een band is die ons verbindt
maar praten over wat me pijn doet
kan ik echt, echt niet
en jij vindt dat moeilijk
het doet jou verdriet
maar als ik erover zou praten
wordt de wond steeds opengereten
en het liefste dat ik wil
is mijn verleden vergeten
ik hoop dat je dat begrijpt
en dat het niet ligt aan wie je bent
want eigenlijk is er niemand
die mij werkelijk goed kent
Reacties op ‘Je huilt om mij’
-
Prachtig gedicht...super beschreven!!!
Boogschutter-67 - 21-06-2012 om 23:21
