Pijn van binnen
Waarom kan je mij niet gewoon accepteren
Dat gescheld en getier tegen mij
Ik kan nooit wat goed doen in uw ogen
Anderen doen het altijd beter
Niemand ziet mijn pijn
Mijn blauwe plekken, mijn wonden van binnen
Niemand vraagt zich af wat zou er met dat meisje zijn?
Zij zien alleen het netjese meisje...
Niet het meisje dat er achter schuild!
Mensen denken dat ik gelukkig ben
Nou dat was ik niet!
Elke dag hetzelfe liedje thuis
Scheldende ouders,
Niemand lijkt zich erom te bekommeren
Het enigste wat ik wou,
Was hulp
En dat kreeg ik net op het juiste moment!
Reacties op ‘Pijn van binnen’
-
Mooi tranen van in mijn ogen
Butterflygirl - 21-06-2012 om 18:39
-
heel herkenbaar, alleen heb ik het niet thuis maar op school en ook heel mooi geschreven'x oh en trouwens nog bedankt dat je zei dat ik me verhaal bij je kwijt kan alleen kan ik zulke dingen niet opschrijven =S
jwz - 26-06-2012 om 21:03
-
Mooi en triest, heb je dat zelf meegemaakt?
Verwijderde gebruiker - 27-06-2012 om 17:26
-
helaas wel ja :$
Just-Me... - 28-06-2012 om 12:57
-
Mooi en hevig! sterkte meiss
summerblondie - 28-06-2012 om 13:46
-
idd sterkte..ben er voor je...liefs brigitte
Verwijderde gebruiker - 28-06-2012 om 16:53
-
Aah heel herkenbaar .. Sterkte ! Liefss
Noes - 29-06-2012 om 20:56
