Wie ben ik?
Ik heb je nodig, maar stuur je weg
Ik wil met je praten, maar luister niet naar wat je zegt
Ik wil je vasthouden, maar raak mij niet aan
Ik duw je van mij af, maar laat mij niet gaan
Terwijl ik mijn muurtjes heb neergezet
Hoop ik dat jij ze kan laten zakken
Wanneer ik hard aan het wegrennen ben
Hoop ik dat jij mij nog kunt pakken
Bang voor mijn eigen woede, die niemand ziet
Lijk ik verdwaald in een doolhof van emoties
Verstikt in mijn verdriet
Ik wil jou omhelzen, en accepteren wie ik ben
En terwijl ik de laatste stap zet realiseer ik mij
"Dat ik niet weet wie ik ben"
Reacties op ‘Wie ben ik?’
-
Geef je maar over het valt je vast mee Hou een beetje van jezelf doe het voor ons twee Niemand weet wie hij echt is geeft niet, je bent zo al goed stop met rennen en vertrouw dat die ander voor jou de rest doet
Verwijderde gebruiker - 19-06-2012 om 22:22
-
Bedankt voor je steundende commentaar, doet met echt goed.
Blue rose @}---- Vicky - 19-06-2012 om 22:28
-
Ook in dit gedicht heb je je gevoel weer goed weten te beschrijven, mooi gedaan weer;)
Soe-zie - 26-06-2012 om 13:25
-
Tranen in mijn ogen. Kippenvel! Ik zie dat je echt prachtig met gevoelens schrijft! Super!
Verwijderde gebruiker - 05-07-2012 om 08:52
-
Het is ontzettend knap dat je zo goed over je gevoelens kunt praten in dit mooie gevoelige gedicht. Complimenten! groet van Pien
Verwijderde gebruiker - 21-07-2012 om 23:02
-
Super mooi geschreven! Dat meen ik echt & ik wou je graag bedanken voor je lieve, leuke en begrijpende reactie. Zulke reacties doen me echt goed als ik ze lees.. Veel liefs Bodine (P.S. Heb al je gedichten gelezen en vind ze allemaal super geschreven!)
♡BO♡ - 25-07-2012 om 23:24
-
mooi gedicht, echt knap!
just a girl - 07-08-2012 om 22:27
