vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Ik liet een traan
ik liet een traan
toen ik hoorde
dat jij er niet meer was
ik liet een traan
toen ik je zag liggen
net alsof je aan het slapen was
ik liet een traan
toen de ochtend was aangebroken
dat jij begraven was
ik liet een traan
toen ik hoorde
hoeveel leuke dingen er met jou beleefd waren
ik liet een traan
toen ik langs de kist liep
waar jij in lag
ik liet een traan
toen ik langs jou graf kwam
en wist dat jou as daar was
ik laat een traan
nu nog steeds
als ik aan je denk
want een traan laten mag
overal en altijd
als je verdrietig bent
Ingezonden door
maytje
Geplaatst op
18-06-2012
Over dit gedicht
verdrietig gedicht over hoe ik me voel/voelde
Geef uw waardering
Op basis van 5 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘Ik liet een traan’
-
Zo herkenbaar!! Sterkte Xx
essiee - 18-06-2012 om 21:15
-
Wow! Heel mooi geschreven! sterkte! X
Iri$ - 22-03-2013 om 19:03
