vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Niemand weet
Niemand weet wat er in mij speelt
niemand weet wat er in mij leeft
ik heb genoeg aan me hoofd wat verkeerd gaat.
zoveel pijn zoveel tranen
ik heb genoeg om te klagen
maar toch blijf ik staan tot de dag dat ik ga
want ik moet het maken.
Ingezonden door
Mb
Geplaatst op
15-06-2012
Geef uw waardering
Op basis van 3 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.Tags
PainReacties op ‘Niemand weet’
-
Aah heel mooi gedichtje ! Liefs
Noes - 23-06-2012 om 19:37
