Mijn leven
Ik kan egoistisch zijn
Soms voelt het alsof ik heel iemand anders ben
Ik ben onzeker en maak veel fouten
Soms voelt het alsof ik ten einde raad ben
Ik kan diep zinke ja
Ik kan ver naar boven stuigen
Je kunt het een vloek noemen
En een zegen
Als je mijn slechste kant niet aan kunt
Hoe zou jij dan ooit mijn beste kant aan kunnen?
Waarom kun jij me niet gewoon accepteren?
Ingezonden door
Just-Me...
Geplaatst op
06-06-2012
Over dit gedicht
Dit gedicht spreekt voor zichzelf denk ik... Ik ben een tijd mezelf kwijt geweest en ik heb er moeite mee gehad om mezelf weer te vinden
Geef uw waardering
Op basis van 10 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.Tags
Gekwetst Pijn VerdrietReacties op ‘Mijn leven’
-
heel mooi herekbaar ook wel,,,bedankt voor je lieve reacties....liefs brigitte
Verwijderde gebruiker - 06-06-2012 om 20:03
-
Inderdaad heel erg herkenbaar! En ook super goed geschreven! Respect meis ;) x
Verwijderde gebruiker - 06-06-2012 om 20:48
-
Mooi geschreven echt waar! ik voeg je toe aan favo`s
summerblondie - 28-06-2012 om 14:18
