vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Als pijn gaat leven
als pijn gaat leven
dan gaat het bestaan
het is dan een wezen
naar jou gedachten gegaan
als pijn gaat leven
dan is het heel zoet
je kan dan weer voelen
dat voelt even heel goed
als pijn gaat leven
voel je de pijn
je wil dan opgeven
maar ook niet zonder zijn
Ingezonden door
sleepzz
Geplaatst op
05-06-2012
Over dit gedicht
de psygologie van pijn
Geef uw waardering
Op basis van 6 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
PijnReacties op ‘Als pijn gaat leven’
-
Als eerst bedankt voor je reacties in mijn gedichten. Waarom zou je het gedicht Dodo hebben genoemt? Ik vind je reactie best wel, grappig. Haha. Dit gedicht is mooi hoor! Super gedaan!! x
♥DJolien♥ - 05-06-2012 om 20:15
