vorige gedicht
vorige gedicht
Oma, ik mis u
ik heb aangevoeld dat je me ging verlaten,
met tranen op mijn wangen heb ik gebeden dat je kon blijven,
je kon niet meer, je legde je erbij neer,
lieve oma, ik vergeet je niet,
jou missen doet mij veel verdriet,
onze liefde dal nooit verwateren,
ooit zullen onze paden elkaar weer opnieuw naderen,
†24 - 02 - 2012 â€
Ingezonden door
#NNB
Geplaatst op
04-06-2012
Over dit gedicht
voor altijd weg, maar altijd dichtbij.
Geef uw waardering
Op basis van 1 stemmen krijgt dit gedicht 1 van de 5 sterren.Tags
Missen Overlijden Pijn VerdrietReacties op ‘Oma, ik mis u’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
