vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
~Moe
Gisteravond, ik viel huilend in slaap
Eigenlijk niet geslapen, vandaar die gaap.
Treurend denk ik eraan
Ik heb weer dezelfde fout begaan.
Ik ben moe van je gezeur
Flikker dan op, daar is de deur.
Maar ik bleef je vertrouwen keer op keer
Deze fout bega ik nooit meer.
Ingezonden door
Noes
Geplaatst op
12-07-2011
Geef uw waardering
Op basis van 14 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.Tags
Fouten Huilen Moe VertrouwenReacties op ‘~Moe ’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
