vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
betekende onze vriendschap dan niks?
Je woorden hebben mij geraakt
Ook al heb je niks gezegd
Je hebt me pijn gedaan
Ook al was er geen gevecht.
Ik voel me in de steek gelaten
Ook al stond je altijd voor me klaar
Nu sta ik hier alleen
En sta jij daar.
Betekende het dan zo weinig voor jou?
Zie je dan niet,
Dat ik van je hou?
Niet als verkering maar als vriendin
Schijnbaar zie je dat niet in!
Ingezonden door
Noes
Geplaatst op
24-02-2011
Over dit gedicht
mis je als vriendin, mis je van hoe je was!!
Geef uw waardering
Op basis van 12 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Liefde Verdriet VriendschapReacties op ‘betekende onze vriendschap dan niks?’
-
nu moet ik huilen echt mooi geschreven hoor! en ik ken het gevoel na de vakantie zit ik in groep 7 en het is sinds groep 4 al aan d e gamg.) nogmaals je kan prachtig dichten
Verwijderde gebruiker - 25-07-2011 om 16:53
