vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Werkwee
Ik heb een beetje last
van werkwee,
tijdens mijn lange
dagen thuis.
'k Weet niet waarom
ik er aan meedee,
aan dat werken
vanuit huis.
'k Mis m'n collega's
en 't geluid
van het bedrijf en
het kantoor,
nu kom ik haast de
deur niet uit
en eenzaam ploeter
ik maar door.
'k Heb nooit geweten
dat zoiets als
werkwee kon bestaan,
maar 'k heb er danig
last van en ik vind
er weinig aan.
Ingezonden door
Huub
Geplaatst op
09-04-2020
Geef uw waardering
Op basis van 4 stemmen krijgt dit gedicht 4 van de 5 sterren.Tags
WerkweeReacties op ‘Werkwee’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
