vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Als ik had geweten
Als ik had geweten dat er liefde in de lucht hing, was ik binnengebleven
Om mezelf te beschermen tegen de verleiding
Als ik had geweten dat er weinig tijd was, had ik rustig aan gedaan
Om mezelf de pijn te besparen en het moment te missen
Als ik had geweten dat er een kans was, had ik al mijn geluk verspeeld
Omdat geluk niet altijd gelukkig maakt
Als ik had geweten wat ik nu weet, weet ik nog niet wat ik moet
Om maar niet te spreken over wat ik moet zeggen
Als ik had geweten - maar het is nog niet te laat
Om te zeggen hoe ik me voel
Reacties op ‘Als ik had geweten’
-
Toi toi toi.
...Anony... - 23-05-2019 om 17:56
