vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Depressie
Geen woede en geen verdriet
Nagels in mijn huid, niemand die het ziet
Toch voel ik niet
Geen gevoel
En tegelijk een heleboel
Als je begrijpt wat ik bedoel
Daarna komt de schaamte, de zelfhaat
Willen dat je niet bestaat
Omdat je slecht met jezelf omgaat
En je er met niemand over praat
Je bent je eigen kwaad
Met niemand contact
Alles verzwakt
Dat je bijna het mes pakt
Ingezonden door
xiesjj
Geplaatst op
09-12-2017
Geef uw waardering
Op basis van 12 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
DepressieReacties op ‘Depressie’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
