vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Sms’en
We sms’en en dat vind ik fijn
Meer hoeft het echt niet te zijn
Gewoon het idee dat jij mij leest
Dat is voor mij een heel klein feest
Als je wil dat ik stop
Schrijf het met deze knop
Maar als jij het ook fijn vind, zo nu en dan
Sms me ooit weer een keer, leuke man
Ingezonden door
Esmeralde
Geplaatst op
20-07-2017
Geef uw waardering
Op basis van 4 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
GedichtReacties op ‘Sms’en’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
