vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Kinderplezier
Een briesje door de bomen
Een straaltje van de zon
Kinderen op een pleintje
Spelend met een ballon
Lachende gezichtjes
onbezorgd en vrij
Gelukkig en onschuldig
Het maakt mij o zo blij
Reacties op ‘Kinderplezier’
-
leuk, lief en klein. Je lijkt Toon Hermans wel, die zou het ook zo doen. van mij 5 sterren.
Verwijderde gebruiker - 14-11-2016 om 17:07
-
Dat is wel een heel groot compliment A349! Fijn dat je het moi vind :-)
Reiziger - 14-11-2016 om 17:31
-
Mooi Reiziger
Myself - 01-12-2016 om 17:22
