vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Kon ik maar
kon ik maar
hebben wat ik wil
kon ik maar
een ander zijn, niet zo stil
kon ik maar
zelf iemand uitkiezen
kon ik maar
stoppen met alles verliezen
kon ik maar
zoals jullie zijn, goed
kon ik maar
doen wat ik doen moet
kon ik maar
gelukkig zijn
kon ik maar
in de spiegel kijken zonder die verschrikkelijke pijn
Reacties op ‘Kon ik maar’
-
Het kan, omdat jij het wilt.
Verwijderde gebruiker - 20-06-2016 om 15:27
-
je kunt dingen op verschillende manieren doen. Liefs
faramir - 30-06-2016 om 20:17
