waar ben je
Ik App dat je wakker moet worden je slaapt al veel te lang
Je reacheert niet
Toch hoop ik nu nog steeds dat ik wat van je terug ontvang
Ik bel je om te vragen waar je zit
Je bent al lang genoeg weggeweest
Ik ben bij je, wij komen wel uit deze grote klit
Ik mis je
Ik wil naar je toekomen
Gewoon om je een knuffel te geven
Om te zeggen dat alles goed komt
Dat ik je ga proberen te helpen
Maar vooral om te zeggen dat je ECHT niet mag opgeven
Je te bereiken via de mail
Is het laatste wat ik probeer
Maar weer antwoord je niet
Je doet me pijn, je doet me zeer
Ik moet langzamerhand proberen te accepteren
dat je er niet meer bent,
maar je dwaalt nog zo om me heen
dus vindt ik het erg moeilijk om het af te leren…
want jij bent nogsteeds iemand die me als geen ander kent…
ik mis je
Ingezonden door
gedichtenmeiske
Geplaatst op
14-04-2016
Over dit gedicht
dat je maar niet kan accepteren dat iemand is overleden omdat je zo van diegen hield.
Geef uw waardering
Op basis van 1 stemmen krijgt dit gedicht 2 van de 5 sterren.Tags
VerdrietReacties op ‘waar ben je’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
