langzamerhand
Langzamerhand….
Langzamerhand moest ik het egt gaan geloven,
Dat je niet meer bij ons bent,
En dat alles voorgoed is afgelopen.
Met jou kon iedereen lachen,
Maar nu je er niet meer bent,
blijf je altijd in ons hart en gedachten.
Je aanwezigheid heerst zeker nog om ons heen,
Door jou prachtige foto’s hier en daar,
Zijn we samen met z’n allen toch nog 1!
Als herinneringen een trap konden bouwen,
En gebeurtenissen een brug,
Dan klommen we met z'n allen naar de hemel,
En namen we je mee terug.
Zodat we met z’n allen hier kunnen genieten,
Van alle gezelligheid en van jouw grapjes.
Toch ben je nu daar boven,
Maar je blijft altijd een geheugensteuntje als (favorieten).
Lieve Danny ook al is ons afstand nu veelte groot,
Je blijft altijd een deel van ons!!
Ingezonden door
gedichtenmeiske
Geplaatst op
18-03-2016
Geef uw waardering
Op basis van 3 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
IkmisjeReacties op ‘langzamerhand’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
