vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
niemand nodig
ik heb niemand nodig, niemand gaat me helpen
ik heb niemand nodig, niemand gaat me wat vertellen..
ik heb niemand nodig... en ik leef nog liever alleen..
ik hou me gefocust op de straat mensen..
ben ik op straat, dan kijk ik niet naar mensen..
ze lachen met je maar willen je ook de dood wensen
ik heb niemand nodig elke stap zet ik zelf in dit leven
ik heb gevochten voor wat ik heb gekregen
er is niemand die het ooit zomaar zal geven..
Ingezonden door
Aishalove
Geplaatst op
24-06-2015
Geef uw waardering
Op basis van 3 stemmen krijgt dit gedicht 2 van de 5 sterren.Tags
NiemandReacties op ‘niemand nodig’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
