vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
waarom ?
en nu weet je dat ik voor mezelf leef
want de wereld ik spat
ik zie geen opening als ik wacht op
andere ik moet doen wat ik moet doen
en zal voor niemand veranderen
waarom zal ik zoeken als er niks te vinden is?
en waarom zal ik geven
als de terug gave minder is?
Ingezonden door
Aishalove
Geplaatst op
15-06-2015
Geef uw waardering
Op basis van 3 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
ZegmeReacties op ‘waarom ?’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
