vorige gedicht
vorige gedicht
ironish
14/11/2014
hier zit ik in mijn stamcafé
vrij en ongebonden
nu zijn er ook twee klanten
die blij zijn - eens weg te zijn
(zonder vrouw)
ik zou nu liever - thuis - in de armen
van mijn vriendin,kijken naar "thuis"
omdat ze me gewoon dolgraag heeft
wat is het leven toch ironisch
zouden we niet kunnen ruilen ?
hoeveel mensen zouden er niet willen ruilen...
om te kunnen stoppen met dromen...
thuis te komen -waar ze altijd zijn aan ontkomen
elke zwoele zomeravond
elke opwindende zaterdagavond
en alles daartussen
dat soms enkel pijn doet
alles wat je enkel vermoed
Ingezonden door
faramir
Geplaatst op
20-12-2014
Geef uw waardering
Op basis van 2 stemmen krijgt dit gedicht 1 van de 5 sterren.Tags
Ironish Ruilen ZaterdagavondReacties op ‘ironish’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
