geen eind
Wat is nou wat ik graag wil,
waarom denk ik snachts en hou ik me overdag voor jou stil.
Zonder jou kan ik niet,
maar met jou doet me soms ook verdriet.
Ik weet het niet meer,
je breekt mijn hart keer op keer.
Toch verlang ik om jou om mij heen te hebben,
zonder jou zal ik het toch niet redden.
Zonder jou in mijn leven blijf ik toch niet lang,
want dan duurt het niet lang voordat ik me verhang.
Het is niet altijd verdriet en pijn,
met jou kan ik ook heel gelukkig zijn.
We hebben gewoon te veel meegemaakt,
waardoor we elkaar een beetje zijn kwijt geraakt.
Er een punt acter zetten gaat het ook niet worden,
we zoeken elkaar toch wel weer op want onze liefde is niet te verwoorden.
We worden altijd weer sterker wat er ook is gebeurd,
ookal hebben we dagen lang getreurd,
Ookal was het leven heel erg zwart,
jij gaf weer een klein beetje hoop in mijn hart.
Als ik terug denk aan wat wij samen hebben meegemaakt,
is het iets wat mij heel blij maakt.
Want door goede en slechte tijden,
bleven we samen strijden.
We horen bij elkaar tot de dood ons scheidt,
maar zelfs dan komt er aan onze liefde geen eind.
Ingezonden door
Vannessa
Geplaatst op
21-11-2014
Geef uw waardering
Op basis van 3 stemmen krijgt dit gedicht 3 van de 5 sterren.Tags
Liefde Onzekerheid Pijn VerdrietReacties op ‘geen eind ’
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit gedicht, een reactie plaatsen kan hieronder!
