vorige gedicht
volgende gedicht
vorige gedicht
volgende gedicht
Alleen
Waarom gaan de dingen in het leven zoals ze gaan.
Waarom gaan de dingen niet zoals ik het zou willen.
Zoveel vrienden in mijn leven.
Maar elke dag zit ik toch alleen te chillen.
Zijn ze bang voor me?
Is mijn karakter teveel voor hen?
Is het om hoe ik eruit zie?
Of gewoon omdat ik gay ben?
Ben ik juist socialer dan de rest?
Of hebben ze gewoon medelijden?
Na alles wat ik heb meegemaakt.
Maar mijn verleden valt gewoon niet te vermijden.
Elke dag weer.
Zoveel mensen om me heen.
Maar ondanks dat alles.
Voel ik mij altijd alleen.
Reacties op ‘Alleen’
-
heel mooi en herkenbaar :o x
Verwijderde gebruiker - 16-11-2014 om 16:40
-
Heel mooi omschreven. Ik hoop dat er ooit verandering in komt. Liefs, Babs.
Babs - 16-11-2014 om 22:52
-
Heel herkenbaar! Vooral met dat het verleden jammer genoeg niet te vermijden is.
Dichtster - 06-01-2015 om 12:54
