Gedichten check: snoopymijn overleden kat
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Voor mijn beste maatje! Kon ik je nog maar een aaitje geven. Je een keertje zien. Dan weet ik dat het goed is, want je was ineens weg. Mijn mooie leventje spatte uiteen, als een zeepbel. Ik weet het; je bent maar een kat. Maar voor mij ben je veel meer dan dat. Ik heb iedere avond om je gehuild, Maar niemand die het wist. Het is dan nu wel een aantal jaar geleden, Je was ineens weg, oh wat vaak heb ik voor je gebeden. Dat je het nu fijn hebt, dat je geen pijn meer voelt. Je hebt tot je laatste snik gevochten, maar je mocht er niet meer zijn. Je had helemaal geen pijn, Tot op die ene avond. Wat die pijn dan ook moge zijn. We wisten eventjes geen raad. Iedereen was aan het huilen, aan het huilen om onze grote vriend. Mijn zusje en mijn Grote Broer. Je bent naar de dierenarts gegaan, midden in de nacht. Ik bleef het zeggen, tegen mijn zusje, maar eigenlijk meer tegen mezelf; Alles komt goed, we zien hem zo weer. Maar diep in mijn hart wist ik het al. Ze kwamen weer alleen terug, mijn gesnik was oorverdovend. Je was er niet meer, je was niet meer bij ons. Hopelijk heb jij het daar fijn, En ik hoop nog steeds, dat je ooit weer bij ons mag zijn. Veel knuffels en kusjes van Linda! ------- Wat vinden jullie?? |
| reactie 1
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
Heel mooi gedicht ik heb zelf 6 ratjes gehad en 4 daarvan heb ik verloren omdat ze kanker hadden ik heb hier ook heel erg veel verdriet van gehad ik kan jou gevoel ook echt heel erg begrijpen. veel vrienden zeiden tegen mij ach het zijn maar ratjes maar voor mij waren ze idd veel meer dan dat . heel mooi geschreven ! respect |
| reactie 2
|
|
|
Ashley @ dank je wel! Mijn cavia is ook vorig jaar overleden maar die was altijd al ziek.. ik vond het van snoopy veel erger dan bij Pluisje. Ik snap niet waarom, wss omdat snoopy ouder was als ik dus die kende ik al heel mijn leven.. En die sliep altijd bij me.. dank je wel voor je reactie!! XxX Liinda |
| reactie 3
|
|
|
Girlzpower Berichten: 50 |
Super mooi gedicht ;D Hele mooie betekenis..! xXxx |
| reactie 4
|
|
|
Thnx!! Jij hebt Snoopy ook gekend. Hij was ineens weg.. Midden in de n8... de volgende dag op de fiets zat ik te huilen.. Jij en lisanne d8en en zo vn huh wat is er.. XxXliinda |
| reactie 5
|
|
|
casper-kesler Berichten: 1 |
nou het gedicht was zoo sweet, wij hebben gister 14-03-2010 ons 7 weken oude kitten moeten laten inslapen omdat hij een afwijking aan zijn slokdarm had, moedermelk ging naar wel naar binnen, maar eten zoals kip, zalm, en astronautenvoer kwam jer allemaal uit, toen ik het gedicht las wist ik het niet meer en kreeg spontaan trandn in mijn ogen ook tijdens dit bericht zat ik te janken perfect gedicht XxX casper |
| reactie 6
|
|
|
Dank je wel xxLiinda |
| Naar boven | |