Gedichten check: Zo van iemand houden...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ironic Berichten: 93 |
Hoe hard kan je van iemand houden Dat zelfs de hardste diamant erdoor gebroken zou worden Met enkel het onvoorstelbaar zachte gebaar van een kus Dat alles wat je hoort, ziet en voelt je eraan doet denken Het vallen van de ochtendregen of het zingen van een mus Dat je echt alles zou doen om haar gelukkig te maken Om op haar gezichtje die glimmende lach te zien Door haar haren te strelen en te zien dat ze ’t mag En elke seconde genietend, ze nog mooier wordt dan voordien. Dat je een moord zou begaan om te mogen blijven op het plekje waar je nu bent. En dat je je dan achteraf zo gelukkig voelt Dat je je zelfs tot de goden wendt En zegt: God, doe alles wat u wil, alles wat u te binnen schiet. Zet desnoods de aarde stil, Voor u bestaat er geen limiet. God, doe alles wat u wil, verander alles wat u ziet. Maar haar van mij afpakken Nee, dat doet u niet!!! ---------- Meningen ? -Ironic- ---------- |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Heel erg mooi! x |
| reactie 2
|
|
|
Dankjewel Reneetje |
| reactie 3
|
|
|
Esther41 Berichten: 17 |
Super mooi gedicht |
| reactie 4
|
|
|
tina-a Berichten: 1 |
Wel dit heeft mijn hartje geraakt,mij doen nadenken supermooi....mvg tina |
| reactie 5
|
|
|
Erg bedankt allemaal -Ironic- |
| reactie 6
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
mooi gedichtje blijf zo doorgaan. |
| reactie 7
|
|
|
Dankjewel voor je reactie Shannen -Ironic- |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1 |
Mooigeschreven! |
| reactie 9
|
|
|
Bedankt Melaniiie -Ironic- |
| reactie 10
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Vet mooi |
| reactie 11
|
|
|
Dankje MiekieMouse voor je reactie Echt bedankt voor al jullie reacties, geeft me moed om verder te gaan -Ironic- |
| Naar boven | |