Gedichten check: Een Knuffel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Een teken van vriendschap, van 2 armen om je heen. Even dicht bij elkaar, even niet alleen. Een troostende gebaar, die je in het leven verder helpt. Een helende pleister, die je wonden voor even stelpt. Het hoeft niet lang te duren, hooguit een minuutje dan. En vooral niet omdat het moet, maar omdat ik gewoon niet zonder kan MENING? |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
deze vind ik daarom ook egt goed je bent een kei |
| reactie 2
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
he reneeeetje goed gedicht! doe jij nog wel iets anders dan schrijven?Zit je niet meer op school lieve groetjes doomster |
| reactie 3
|
|
|
Haha eigenlijk niet xD ben gewoon verslaafd Haha xxRenée. |
| reactie 4
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Ik vind echt knap joh hoe je steeds iets anders vind om over te schrijven en het blijft gwn allemaal even goed ! Haha |
| reactie 5
|
|
|
Jhaa maar ik kan gewoon niet meer stoppen met dichten als ik eenmaal ben begonnen xD. Soms schrijf ik wel 10 gedichten op 1 dag ofzo :|. xx |
| reactie 6
|
|
|
Haha ja ik ken het |
| reactie 7
|
|
|
heb ik ook wel eens dat ik een tijdje geen gedichten meer schrijf omdat ik inspiratieloos ben, maar naderhand komt dat vanzelf wel weer en ik ben echt nietgoed hoor :o Haha ik vind het echt leuk om te horen dat mensen altijd zeggen hoe goed ik wel niet ben maar ik ken wel betere mensen op deze site dan mezelf hoor xx |
| reactie 8
|
|
|
Er zijn misschien wel betere dan jou |
| reactie 9
|
|
|
Haha dankje |