Gedichten check: sueno suave
|
startpost
|
|
|---|---|
|
ashley Berichten: 326 |
soms kunnen woorden zoveel zeggen nu kan ik met geen woord uitleggen wat mijn hoofd bedoelt en hoe het van binnen voelt veel verdriet heb je mij gegeven doordat je gestopt bent met leven 5 moeilijke jaren zijn voorbij maar ook mooie dingen herinner ik mij op de dag dat jij werd geboren kon helemaal niks de vreugde verstoren een bos met zwart haar, had deze kleine man dat is wat ik mij nog goed herinneren kan alles ging anders dan voorspeld echt alles geprobeert maar niks dat helpt ze zeggen dat pijn verdwijnt maar de leegte blijft ik vond het fijn dat ik in jouw leven heb mogen zijn soms zeggen woorden niet wat je voelt ze vertellen dan niet wat je werkelijk bedoelt komt er niet uit wat je echt wilt zeggen soms voel je iets wat je niet uit kan leggen lieve Luuk is het mooi daarboven ? is het wat je dacht? lieve Luuk rust zacht.. sweetdreams little cousin |
| reactie 1
|
|
|
glenovic Berichten: 100 |
erg mooi geschreven raakte me echt je hebt naar mijn mening het heel mooi verwoord. sorry voor je neefje groeten glenn |
| reactie 2
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
ashley mooi gedicht! Verwoord het verdriet en pijn,die men voelt bij een verlies. lieve groet doomster. |
| Naar boven | |