Ideeën en suggesties: Kladblok
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 14 |
Hallo, ik had een idee.... Sommige mensen betalen niet voor deze site dus hebben een gratis lidmaatschap. Dus kunnen ze maar 2 gedichten per dag sturen. Nou mijn idee was dan om een soort kladblok ofzo te zorgen zodat als je een gedicht heb dat je dat daarin kan zetten en later kan kopieren. Want ik heb meestal al mijn gedichten dan op papier staan en of in een word document en dat is soms zo irritant. Het is handiger op een site allemaal. wat vinden jullie? Xxxjessie123 |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
jessie tipje wat denk je van in de mappen van jezelf op te slaan groetjes doomster |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 14 |
ik zie nergtes mappen op deze site staan hoor en in word documenten is het heel irritant hele tijd in te zetten. |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
ik zet ze altijd in het forum |
| reactie 4
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ik zet die ook altijd in forum |
| reactie 5
|
|
|
Jhasmine Berichten: 1 |
Okee, maar kunnen ze dan niet 'gepikt' worden door andere? |
| reactie 6
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Dat kan ja maar dat kan ook als je ze al hebt toegevoegd hoor.. En dat kun je melden als iemand je gedichten pikt, dan wordt die verwijderd xx |
| reactie 7
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Deze optie is niet meer nodig, de betaalde opties zijn weer uit de site en de limieten zijn eraf! |
| reactie 8
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
haha jessie ik vind het eigenlijk wel een goede. maar ik heb ook al mijn gedichten in een word bestand ookal maak ik ze in een schift en zet ik ze hier op ik kopieer altijd naar mijn gedichten bestand. xx-mij |
| Naar boven | |
Reageren op: Kladblok
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...