1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Wat doe ik fout?

1
datum 09-04-09 14:37
startpost
Verwijderde gebruiker
Hey mensen!

Zoals jullie zien,ben ik nog niet zo lang aangemeld,op deze website.
Toch zijn de meeste van mijn gedichten gewardeerd met 1 of soms 2 sterren.
Als ik mijn gedicht dan op een andere site zet,word hij beooreelt met 4 of soms 5 sterren.
Ik snap echt niet wat ik verkeerd doe.
Ik probeer mooie en emotieve gedichten te schrijven,en toch worden ze vaak slecht beoordeelt,wat doe ik fout?
datum 21-04-09 21:45
reactie 1
Verwijderde gebruiker
je moet minder denken aan wat je fout doet.. je doet niets fout namelijk. Je schrijft toch niet voor andere mensen? toch voor jezelf.. als jij je gedichten mooi vind dan is dat toch goed.. mijn gedichten zijn soms ook niet zo vaak bekeken maar dat snap ik niet want ik vind dan dat gedicht wel mooi. Ik trek me er niets van aan wat mensen van mijn gedichten vinden, tuurlijk luister ik wel naar advies maar ik ga niet heel mijn stijl tegen mijn zin veranderen..
XxX liinda
datum 22-04-09 15:08
reactie 2
djanga
beste Admin, zojuist ook bovengestaande gelezen. U weet toch dat het ook mogelijk is, langs Google bijjezelf binnen te gaan, en je familie of kinderen punten te laten geven? Helaas, niet sportief maar 't kan!
Ik vind dat sterrengedoe niet zo ...
Je moet inderdaad voor jezelf dichten.
Anders heel leuk, dat ieder hier zijn woordje kan doen, op zijn manier.
datum 22-04-09 16:15
reactie 3
droomster
Een kleine reactie op jullie schrijven.
Er spelen verschillende dingen mee.
De eerste is of je op voorpagina nieuwste gedichten komt,soms sta je heel weekend soms een paar minuten!tweede kijk naar liefde en overige gedichten zijn zoveel pagina's die je moet doorlopen bijna geen doen!
Dus veel word niet bekeken.Een enkele keer zie je je gedichten voorbij schieten home pag. rechts.
via google heb ik nooit gehoord,wel is het zo als veel mensen weten dat je gedichten schrijft word er meer gekeken en gestemt.Daarom de batget ook op hyves kunnen je vrienden en kennisen gelijk lezen en stemmen ,misschien een idee voor jullie groetjes schrijfster.p.s.ook mer k ik dat veel mensen op bepaalde titels vallen kijk maar eens na.
datum 28-04-09 17:33
reactie 4
RoosXx
heey
ik heb ook gedichten die bijna niet bekeken zijn maar dat er toch veel gestemd is, ik heb ook gedichten die heel veel bekeken zijn maar waar er maar een paar keer is gestemd. er zijn ook helaas mensen die overal een laag cijfer voor geven omdat ze jaloers zijn. maar weetje, de rede dat ik hier mijn gedichten op zet is voor mij een verwerking van alles wat in mijn leven was/is en als ik het voor mijzelf hou word het niet beter, juist toen ik het hierop zette ging het weer beter. ik maak geen gedichten voor de mensen hier, ik maak het voor mezelf.
datum 28-04-09 18:13
reactie 5
droomster
roos zo is het en ik denk dat voor vele van ons het zelfde geld lekker van je af schrijven knuf doomster
datum 28-04-09 21:44
reactie 6
RoosXx
dus trek je gewoon niks van die andere aan. positieve reacties zijn altijd fijn maar, je moet niet gaan dichten voor een ander.
Naar boven

1

Reageren op: Wat doe ik fout?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.