Gedichten check: de beloofde woorden
|
startpost
|
|
|---|---|
|
ashley Berichten: 326 |
Ik ga voor de spiegel staan En ik kijk het meisje aan Tranen zie ik in haar ogen Zelf kan ik ze niet drogen Vijf jaar strijd en toch verloren Dit nieuws wilde mijn oren niet horen Druppels kwamen en zijn niet meer gestopt Mijn hartje voelt dat er iets niet klopt Opeens is alles over en voorbij Dat geeft een diep verdrietig gevoel aan mij kan het laatste bezoek nog voor me halen ik las uit een boekje vol met verhalen toen ik weg ging kreeg je een dikke zoen dit kan ik nu nooit meer over doen het meisje in de spiegel blijft maar huilen kon ik de tijd maar terug ruilen dan probeert ze me wat te zeggen en wil ze me wat uit leggen het stemmetje zegt : hij heeft een plaatsje weten te roven Luuk is nu daarboven bij de andere kindjes en heeft nu veel lieve vriendjes soms komt hij als een engeltje naar benee en kijkt met papa en mama mee dan kijkt hij hoe mama staat te koken hoe papa het hout staat te roken Rick en Nienke spelen een spelletje Luuk is nu een engeltje ik luister naar de woorden de woorden die mijn oren hoorden ik sla ze goed op in mijn hoofd dat is wat het meisje mij heeft belooft soms komt Luuk even naar beneden maar in de hemel is hij gelukkig en tevreden |
| reactie 1
|
|
|
oooooo Berichten: 12 |
hej ashley mooi en droevig gedicht... liefs jorina |
| Naar boven | |