Gedichten check: jij
|
startpost
|
|
|---|---|
|
glenovic Berichten: 100 |
jij bent mijn inspiratie. jij bent mijn licht. jij bent mijn motivatie. jij bent de rede waarom ik dicht. jij bent net als de zon. door jou begint het overal te stralen. door jou had ik het gevoel dat ik alles aankon. want door jou kon ik alles in het leven behalen. een leven zonder jou heeft niet veel zin. want van een leven zonder liefde wordt je kil en koud. het is als een betoog zonder slotzin. met een leven zonder jou wordt ik alleen oud. een leven zonder jou is niet te doen. want zonder jou voel ik me alleen. we kunnen dan niet praten over nu en toen. niemand die me troost als ik zeg ik zit er door heen. |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
mooi gedicht hoor!maar je bent begonnen met jij bent. daarna door jou, waarom ben je niet door gegaan? want eruit gelaten. en dan had jebij derde misschie n alles zonder jou kunnen beginnen en de laatste ook met noem maar een v.b. want zonder jou. snap je wat ik bedoel?kijk naar de bovenste ,de tweede heb je al een paar keer staan denk dat je dan helemaal compleet gedicht hebt.groetjes doomster ps geen kritiek maar een tipje |
| Naar boven | |